Zakaj svoje strani ne najdemo v Googlu in kako ga opozorimo na naše novosti?

Hitrost, hitrost in še enkrat hitrost!

V dandanašnjem času se vse odvija z vrtoglavo hitrostjo, sploh kar se tiče spletnih aktivnosti. Kdor prvi nekaj napiše ima neizmerno prednost pred ostalimi, a zato mora biti vsekakor tudi prvi opažen.

Mnogo blogerjev/lastnikov spletnih strani se zaveda, da kljub temu da napišejo nov zapis na njihov blog, bo Google potreboval kar nekaj časa, da ga indexira oz. uvrsti med svoje zadetke.

V kolikor vam ni poznana fraza “Google index”, ki se velikokrat uporablja pri optimizaciji spletnih strani, obstaja čisto laična razlaga in sicer gre za bazo strani v katero vas mora Google najprej uvrstiti preden bo vašo stran podal kot zadetek za določeno poizvedbo. S tem, da ste napisali prispevek o “limonski travi”, še ne pomeni da se boste prikazovali za poizvedbo “limonska trava” v Google.si. Slednji mora sprva opraviti obisk vaše strani, jo pregledati in ustrezno umestiti v svojo bazo in na svoje mesto.

Kot omenjeno v naslovu, pa je hitrost indeksiranja ključna, da se (sploh pri raznoraznih novostih/novicah/tračarijah) čimprej pojavite med zadetki. Kako to dosežemo?

Faktorji, ki določajo hitrejše indeksiranje oz. obisk Googlovih pajkov

1.) Več kot je dogajanja na spletni strani (pogosto objavljanje, veliko obiska, veliko “akcije”) večkrat bo Googlov pajek prišel na vašo spletno stran in pregledal novosti.

2.) Starejša kot je spletna stran večja je verjetnost, da bo Google pogosto prišel na vašo spletno stran, če le ta ni pretirano statična (brez novosti).

3.) Drezanje oz. “pinganje” Googla preko strani kot so Pingler.com tudi pomagajo in so pogosta praksa, a niso niti približno tako učinkoviti kot rešitev spodaj.

Google torej potrebuje nek signal, da si vašo stran ogleda in kot vidimo se lahko tega lotimo na ogromno načinov. Kot večina današnje tehnologije, je vse zgoraj omenjeno praktično odveč, saj obstaja (očitno mnogim neznano) orodje od Googla samega, kjer enostavno kakršenkoli nov zapis (v obliki URL naslova) enostavno vnesemo v spletni obrazec in pošljemo Googlu na vpogled.

Priznam, da tudi sam mnogo let nisem vedel, da slednji obstaja, a ga sedaj uporabljam na dnevni bazi.

Torej vse kar morate storiti je klikniti na to povezavo do Google Webmasters orodja za vpis in dodate svojo povezavo.

Stran izgleda nekako tako:

Po poslanem zahtevku vas bo v roku 30 minut Google obiskal in uvrstil med svoje zadetke, če le ne bo vaša stran popolni duplikat (ukradena vsebina) ali kakorkoli drugače kršila Googlova pravila.

POSODOBITEV: Z zgornjim “trikom” sem podstran katere zapis ravnokar prebirate uspel indeksirati v pičlih 3 minutah!

Zgornje orodje bi toplo priporočal vsem novopečenim blogerjem, kot tudi skrbnikom spletnih trgovin, ki konstantno dodajajo nove produkte, saj jih boste tako najhitreje začeli prikazovati potencialnim kupcem/bralcem.

SEOPRO TIP: Če želimo izvedeti, kdaj je Google nazadnje obiskal našo spletno stran in v kakšnem “stanju” je takrat bila, je potrebno klikniti “puščico” navzdo (majhen trikotnik) poleg našega zadetka v Googlu in klikniti “Cached” oz. “Posnetek”. Odprlo se nam bo novo okno s štampiljko (“time stamp”) in sliko naše strani ob zadnjem obisku. Priporočam, da strmite k temu, da vas Google obišče vsaj 1x tedensko, za kar bo potrebno dodajati svežo vsebino.

Prepričan sem, da imate prijatelje,znance, sodelavce ali poslovne partnerje, ki imajo svoje spletne strani in si želijo, da Google njihove strani/prispevke čimprej zazna. Delite to znanje z njimi s klikom na poljubno družabno omrežje, kjer se le ti nahajajo.

Če vam je všeč zgornji zapis in bi radi bili obveščeni o novih zapisih vas vabim, da “všečkate” našo Facebook stran.

Za morebitna vprašanja vas vabim, da jih oddate v komentarje spodaj.

Do prihodnjič…

Igor Bajsić – SEOPRO

Comments

comments

Shares