Kot smo že omenili na prvi strani gre pri optimizacija spletnih strani za 2 glavna sestavna dela in sicer za on-site optimizacijo in off-site optimizacijo strani. V tem delu se bomo dotaknili in vam predstavili on-site optimizacijo. Slednja je običajno prvi korak, ki ga tako posamezniki kot podjetja, ki se ukvarjajo z optimizacijo, lotijo.
Pri on-site optimizaciji je govora o spremembah, ki jih posameznik naredi direktno na spletni strani z namenom, da Googlu in ostalim iskalnikom na najlepši in najbolj jasen način prikažemo našo vsebino in namen same strani.
V kolikor želimo, da nas Google visoko uvrsti za frazo »zimske gume« je seveda potrebno na sami spletni strani imeti omenjene prav »zimske gume«. Četudi so »zimske pnevmatike« pomensko identična stvar, nam Google ne bo dal takšne veljave, saj povečini ne razlikuje med frazami (sploh v slovenskem jeziku).
Kje in kolikokrat naj se potemtakem pojavi naša ključna fraza?
Vaše ključne besede, za katere si želite visokega uvrščanja se lahko pojavijo na treh ključnih mestih:
- V meta naslovu (meta title)
- V meta opisu (meta description)
- V vsebini (content)
Meta naslov je naslov, ki ga najdete v zgornjem levem kotu vašega brskalnika, prav tako pa je to z modro označena vrstica v iskalniku Google med zadetki.
Meta naslov lahko določite za vsako stran posebej v vašem urejevalniku vsebine oz. v primeru da nimate uporabniškega vmesnika bo potrebno vaše želje o naslovu in opisu sporočiti izdelovalcu strani.
Meta opis je opis, ki zaseda 2 vrstici med iskalnimi zadetki (glej sliko zgoraj). Pri slednjem je priporočljivo, da ga sestavljajo 2-3 kratki jedrnati stavki. Prvi naj predstavi izdelek/storitev, drugi naj obrazloži zakaj bi nekdo izbral prav vas in pri tretjem lahko na kratko uporabnika pozovemo, da obišče našo stran s klicem h akciji (»call to action«).
Med vsebino je priporočljivo, da se pojavi ne samo ključna beseda na katero ciljate, temveč tudi sinonimi in spreganja slednje, a pozor, nikoli naj se ne pojavljajo fraze prevečkrat na isti strani, saj Google kaj hitro zazna, da ga želite ukaniti in prisilno polnite svojo vsebino z danimi frazami.
Čez palec vam priporočamo, da v kolikor je vaša fraza npr.: zimske gume, in imate na strani vsebine za 400 besed, se naj fraza pojavi maksimalno 2x med temi besedami. Narejenih je bilo že ogromno študij na to temo, zato nam lahko zaupate da je 1 pojav na 200 besed optimalna količina.
POMEMBNO je tudi to, da se ključne besede dodaja v maksimalno 2 od 3 parametrov omenjenih zgoraj, saj zopet ne želimo prekomerno »tlačiti« isto ključno frazo vse poprek.
Raje uporabite več variacij vaših ključnih besed, da vse skupaj deluje bolj organsko. Dober primer je npr.:
Kljub temu, da je glavna fraza »optimizacija spletnih strani« se le ta pojavlja zgolj 1x.
Dotaknili smo se bolj vsebinske optimizacije, katera vsebuje tudi optimizacijo slik, kot tudi tehnično optimizacijo spletne strani, ki pa jih bomo obravnavali posebej.
Upamo, da vam je bila zgornja vsebina v pomoč. V nasprotnem primeru vabljeni, da nas kontaktirate na igor@seopro.si ali nas pokličete na 040-551-961.
Priporočamo ogled strani, ki opisuje OFF-site optimizacijo, kot tudi najnovejše zapise na SEOPRO blogu.