Zakaj svoje strani ne najdemo v Googlu in kako ga opozorimo na naše novosti?

Hitrost, hitrost in še enkrat hitrost!

V dandanašnjem času se vse odvija z vrtoglavo hitrostjo, sploh kar se tiče spletnih aktivnosti. Kdor prvi nekaj napiše ima neizmerno prednost pred ostalimi, a zato mora biti vsekakor tudi prvi opažen.

Mnogo blogerjev/lastnikov spletnih strani se zaveda, da kljub temu da napišejo nov zapis na njihov blog, bo Google potreboval kar nekaj časa, da ga indexira oz. uvrsti med svoje zadetke.

V kolikor vam ni poznana fraza “Google index” obstaja čisto laična razlaga in sicer gre za bazo strani v katero vas mora Google najprej uvrstiti preden bo vašo stran podal kot zadetek za določeno poizvedbo. S tem, da ste napisali prispevek o “limonski travi”, še ne pomeni da se boste prikazovali za poizvedbo “limonska trava” v Google.si. Slednji mora sprva opraviti obisk vaše strani, jo pregledati in ustrezno umestiti v svojo bazo in na svoje mesto.

Kot omenjeno v naslovu, pa je hitrost indeksiranja ključna, da se (sploh pri raznoraznih novostih/novicah/tračarijah) čimprej pojavite med zadetki. Kako to dosežemo? Keep Reading

25 razlogov, zakaj je Google še vedno najboljši vir prometa spletnih strani

Svet optimizacije spletnih strani se drastično spreminja z leta v leto in je neprimerljiv praktično s katerokoli branžo. Spodaj vam predstavljamo 25 razlogov (rezultati študij avtoritativnih portalov, ki pregledujejo milijone spletnih strani), ki potrjujejo, da je Google še vedno #1 izbira za generiranje prometa na vašo spletno stran.

1.) Najbolj neizkoriščen potencial generiranja prometa še vedno ostajajo t.i. “dolgorepne” besede, kajti približno polovico vseh iskanj na Googlu predstavljajo poizvedbe, ki so daljše od štirih besed. (Vir: Webspand)

2.) Trend ignoriranja oglasov oz. “oglasne slepote” je v porastu, kar toliko bolj zvišuje vrednost visoko stoječim zadetkom. 70-80% uporabnikov popolnoma ignorira plačane oglase na vrhu in se fokusira izključno na organske zadetke. (Vir: Search Engine Journal)

3.) Iskalniki so dobesedno “vhodna vrata interneta”, saj se kar 93% vseh spletnih aktivnosti prične prav v spletnih iskalnikih (Google, Yahoo, Bing…). Keep Reading

So “hekerji” napadli tudi vašo spletno stran?

Prekleti teroristi, ki prodajajo viagre in Louis Vuitton torbice!!!

Verjetno si mislite:“Kaj za vraga pa temu ni jasno?”

V resnici pa obstaja velika verjetnost, da ste v bližnji preteklosti sami obiskali “shekano” spletno stran, če se tega zavedate ali ne.

Kljub temu, da izdelkov s spodnje slike verjetno niste zasledili, obstaja velika verjetnost, da se prav ti prodajajo na prej omenjenih straneh:

Pogosti prodajni produkti na “shekanih” straneh.

Najverjetneje ste obiskali spletno stran, ki je okužena in preplavljena z virusi oz. je bila “heknjena” s strani nekoga ali nečesa in je polna podstrani s prodajo Viagre, Louis Vuitton torbic, poceni ponaredkov Nike superg ipd. Ali pač?

“Ne Igor, motiš se. Nisem obiskal-a takšne strani!”

Res ne? Še 1x premislite po branju spodnjega prispevka…

Keep Reading

Vpliv Google Adwords sprememb na SEO

Verjetno vas je večina že opazila najnovejšo spremembo iskalnika Google, ki je stopila v veljavo 19.2.2016 in močno razburkala vode tako oglaševalcev, kot SEO mojstrov po celem svetu.

Gre seveda za odločitev Googla, da odstrani oglase v desnem stolpcu ob organskih rezultatih. Do sedaj je bila stalna praksa, da so nad organskimi zadetki 3 oglasi, v stranskem stolpcu 4-5 oglasov in verjetno še kakšen na dnu. Ti dnevi so mimo!

Kot je razvidno iz zgornje slike se bodo sedaj nad organskimi rezultati prikazovali kar 4 oglasi, medtem ko bo stranski stolpec rezerviran bodisi za najpomembnejši lokalni zadetek, bodisi praznino. Keep Reading